fredag den 11. august 2017

49 & Market...


endelig har jeg fået fat i noget af det LÆKRE papir, nogle blomster og nogle stickers.
Og i aftes i klubben havde jeg kun taget det nye legetøj og lidt ekstra dims med.

Jeg fik kun lavet et enkelt kort - for vi brugte ret meget tid på at ae og nusse og beundre det nye papir - og der var da også 3 af de andre der blev fristet *G*
Og så skulle vi jo snakke!!!  Det var jo første gang der var klub efter ferien - så det var ekstra hyggeligt!!

Her er mit første kort med serien " Cottage Life"

Papiret er i en utrolig kraftig og lækker kvalitet. Og så er det i nogle superfine farver. 


Motivet er klippet ud af et af mønsterpapirerne. Der er ret mange lækre motiver fordelt på arkene.

Teksten er et Stampin Up stempel der passer til de ovale punch fra samme sted.


Blomsterne jeg har brugt her er fra WildOrchid - og ikke fra 49 & Market - selvom de laver nogle ret lækre blomster som jeg også har købt lidt af.
Bladene er en Cheery Lynn die.


Lidt forskelligt blonde og en strimmel bling. Der er også lagt gaze mellem lagene af papir.


En doily skåret i tapet - og en ramme i kvistkarton fik jeg også plads til.

Jeg vil også lige vise jer de stickers jeg købte fra samme mærke - uha jeg er vild med dem.


1 kommentar:

  1. Nydelig, nydelig :))
    Skjønne farger og flott motiv.
    Kan forstå du falt for disse papirene :))
    God weekend til deg!

    SvarSlet