fredag den 26. februar 2016

Jeg prøver igen...


Det første kort jeg lavede til Sketchy colors udfordring blev lavet i sort, gråt og gult - haha...
indtil jeg kom til at nærlæse udfordringen og opdagede at farverne skulle være Sort,grå og GULD! - Hmm...

Nå ja - pyt med det - for jeg hyggede mig med at lave begge kort - og her kommer så et kort i de rigtige farver ;)
Det "forkerte" kan I se HER

Jeg har brugt papir fra Studio light.


Borten med sløjfe er en die fra Joy, jeg har trukket guldbånd gennem og lavet en dobbeltsløjfe i samme bånd.

Motivet er stanset ud med die fra Marianne design, og det er dies fra samme sæt der er brugt til ramme og baggrunden bag rammen.


Bladene er skåret med die fra Dixi craft. Det er nogle af de fineste blade jeg har set endnu!
Blomsterne er fra WO, undtaget de 2 guldblomster, dem har jeg fået af Asta engang (Tak!) - og det var de 2 sidste jeg havde - snøft!
Nogen der ved hvor man kan købe guld og sølvblomster? :)




God fredag.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Nydelig kort, flotte farger sammen!
    Fin ramme du har brukt bak motivet :))
    Ønsker deg ei god helg!

    SvarSlet
  2. Rigtig flot kort, super fint med guld og guld blomster.

    SvarSlet
  3. P.s glemte lige at sige, det blev en søndag vi valgte til vores tur til hobbygaarden og det var hel bevist fordi vi ville være sikker på at du var der:)
    God aften

    SvarSlet
  4. Kjempestilige farger sammen! Et nydelig kort :)
    klem Unni

    SvarSlet
  5. Lekkert kort med et flott motiv og flotte farger. Nydelige dies og lekkert pynta med mange flotte detaljer. Takk for at du deltar hos Sketchy Colors:)
    Klem Monica

    SvarSlet