fredag den 12. februar 2016

Et Konfirmationskort i pastelfarver.


Dette kort lavede jeg i klubben i aftes, det er mit bidrag til udfordringen hos Sketchy colors denne gang.


Jeg har brugt papir fra Crafts & You design


Det er en skitse man skal lave kort efter denne gang hos Sketchy colors - den ser sådan ud:


Jeg har brugt blomster fra WO - og alle blade er skåret med dies fra Joanna Sheen.


Motiv fra nettet. Konfirmation er en Nellie Snellen die. Rammen er skåret med die fra Marianne design.


I venstre side har jeg lagt en fin blonde bag et stykke papir.



Hav en dejlig fredag.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det super fint, smukt farve valg, de farver passer perfekt sammen.

    SvarSlet
  2. For et nydelig kort!Liker de duse fargene og flott bruk av skissen!
    Takk for at du deltar hos Sketchy Colors!
    SMil fra Kari :)

    SvarSlet